Nie je to tak dávno, čo bežala v TV reklama so sloganom „Perla se vyplatí!“. Reklama propagovala roztierateľný rastlinný tuk s obsahom tuku od dvadsať do štyridsať percent. Čo boli zostávajúce percentá, radšej nepomyslieť (preleteli vrany alebo tu si treba predstaviť premostenie k reklamnému sloganu na Bratislavskú perlu).
Po tom, čo na futbalových MS Nemecko zadelilo domácim sedem kúskov a nápoj 7up v Brazílii nabral na horkej chuti, zažil internet renesanciu výrazu Blitzkrieg. Toľko krátka genéza k inšpirácii pre názov článku.
Keď som pred týždňom pri kozube na Končitej vravel Svišťovi kvetnaté slová o bratislavských šutroch, že načo jazdiť niekam ďaleko, máme nad mestom nejedno miesto, kde nám žula predostiera nadregionálne ponuky, ešte som netušil, že skloňujem najbližšiu sobotu.